2.000 magazines ‘Oud lief, ik hou van jou’ brengen warmte naar onze senioren

maandag, 15 februari, 2021

2.000 magazines ‘Oud lief, ik hou van jou’ brengen warmte naar onze senioren

Maar liefst 2.000 magazines ‘Oud lief, ik hou van jou’ vonden het voorbije valentijnsweekend hun weg naar onze senioren. Vrijwilligers van de seniorenraad en verschillende seniorenverenigingen gingen op pad om warmte, verbondenheid en liefde tot bij hun leden te brengen. Het magazine vervangt het jaarlijks groots ontmoetingsfeest ‘Oud lief, ik hou van jou’ dat door de huidige coronamaatregelen niet doorgaat. In het magazine vind je allerlei leuke weetjes over liefde in onze gemeente, van vroeger en nu.

‘Oud lief, ik hou van jou’ past in onze valentijnscampagne ‘Liefs uit MooiMol’ waarbij we een hele maand inzetten op warmte en verbondenheid. Zeker in deze coronatijden vinden we het belangrijk om onze inwoners te laten weten dat ze er niet alleen voor staan!

Liefde door de jaren heen

Daten in de jaren vijftig: hoe ging dat eraan toe? Waar vond je de meest romantische ‘stretjes’ in onze gemeente? En herken je de jubilerende leden van de seniorenraad? Op al deze vragen vind je een antwoord in ‘Oud lief, ik hou van jou’. De teksten in het magazine staan bol van liefde en graag zien: ‘houden van’ in de breedste zin van het woord.

Verzoeknummers Radio Mol

Van 14 tot 17 uur draaide Radio Mol tientallen aangevraagde verzoeknummers. Samen met warme boodschappen van en voor geliefden en vrienden schalde er de hele namiddag warmte door de huiskamers.

Sjoekes voor sjoekes

Naast een brochure ontvingen sommige senioren ook een sjoeke (eclair). Met onze oproep ‘sjoekes voor sjoekes’ nodigden we iedereen, en vooral onze senioren, uit om op valentijn om 15.30 uur allemaal samen thuis een sjoeke of eclair te eten. Zo genoten we samen van een heerlijk gebakje en waren we toch een beetje verbonden met elkaar. Het viel duidelijk in de smaak!

Meer info: 
dienst seniorenplus
014 33 16 00
Bron: 
SCHEPEN VOOR SENIOREN MIA BELMANS