Thuis winkelen in #MooiMol: een gloednieuwe campagne voor ALLE Molse handelaars

maandag, 27 januari, 2020

Welke klant voelt zich thuis in jouw winkel? In het voorjaar starten we opnieuw een grootse voorjaarscampagne: ‘Thuis winkelen in #MooiMol’. Als opvolger van ‘Helden van hét Shoppingcentrum’ focust deze campagne op de klanten die zich thuis voelen in onze handelszaken. Dit jaar verwelkomen we, naast handelaars uit het handelscentrum, ook Molse handelszaken uit alle gehuchten! Laat voor 8 februari op www.gemeentemol.be/thuiswinkelen weten of je deelneemt aan de grootste campagne van het jaar!

 

‘Thuis winkelen in #MooiMol’ focust op het thuisgevoel dat klanten in jouw handelszaak ervaren. Wat jouw handelszaak zo speciaal maakt? Dat vragen we niet aan jou, maar aan een klant die graag bij jou winkelt.

 

Opvolger

In 2018 stemden meer dan 10.000 klanten op hun favoriete handelaar/’held’ uit het handelscentrum. Een professionele fotoshoot en een interview met elke handelaar zorgde voor een grootse campagne met het prachtige magazine ‘Helden van hét Shoppingcentrum’ dat momenteel nog altijd overal in onze gemeente te vinden is. We zorgen voor een minstens even succesvolle opvolger!

 

Deelnemen? Schrijf je in voor 8 februari

Om deel te nemen aan ‘Thuis winkelen in #MooiMol’, voldoe je aan volgende voorwaarden:

ü  Je doet mee met een Molse handelszaak

ü  Je neemt deel aan de nieuwe cadeaubon: ’t Mols Kadoke

ü  Je maakt afspraken met een klant die zich ‘thuis’ voelt in jouw handelszaak en daarover een interview wilt geven.

 

We gaan voor minstens 100 deelnemers. Het gemeentebestuur voorziet voor deze campagne een budget van 20.000 euro. Van de deelnemende handelaars vragen we een bijdrage van:

ü  170 euro voor de professionele fotograaf

ü  80 euro voor het interview

 

Inschrijven doe je op www.gemeentemol.be/thuiswinkelen voor 8 februari!

 

Wat mag je als deelnemer verwachten?

 

ü  Een professionele fotograaf komt langs voor een fotoreportage. We willen van elke zaakvoerder en klant meerdere foto’s voor het magazine, een grote online campagne, affiches, … Je krijgt de foto’s ook digitaal in hoge resolutie. Na de campagne mag je de foto’s vrij gebruiken voor eigen promotie.

ü  Een interview met de klant die zich thuis voelt in jouw handelszaak.

ü  Een affiche om aan klanten en voorbijgangers te tonen dat jij ook deelneemt aan de campagne.

ü  Een kartonnen figuur met info over de campagne dat je kan plaatsen in je eigen handelszaak.

ü  Je wordt met de overige deelnemers opgenomen in het magazine ‘Thuis winkelen in #MooiMol’. Dit luxemagazine brengt alle winkels in beeld, waarin de zaakvoerders en klanten de handelszaak en de bijhorende troeven beschrijven. Dit product zetten we dan ook extra in de kijker. We verdelen dit magazine via de deelnemende winkels én onze toeristische informatiepunten (Sunparks, Zilverstrand, Zilvermeer,…).

 

In 2020 zien we het groot: alle Molse handelaars krijgen de kans om deel te nemen aan ‘Thuis winkelen in #MooiMol’. Laat zien dat jouw zaak ook een plek verdient in de nieuwe campagne!

 

Wedstrijd

Klanten stemmen via een simpel online formulier op de handelszaak waar ze zich het meest thuis voelen en leggen ook uit waarom. Op die manier maken zij kans om door een onschuldige hand bekroond te worden als winnaar en een Mols Kadoke van 1.000 euro te winnen! Je ontvangt als handelaar een Excelbestand waarin je alle complimentjes van jouw stemmers kan lezen.

 

Meer info: 
communicatiedienst
014 33 09 67
Bron: 
SCHEPEN VAN LOKALE ECONOMIE LIEVE HEURCKMANS